Jak nakupovat

ZPŮSOB A POPLATKY ZA DOPRAVU, DODACÍ LHŮTA

Uvedená dodací lhůta je pouze orientační ve výjimečných situacích se může prodloužit.

ČESKÁ POŠTA BALÍK DO RUKY

Přepravní náklady pro zásilky s hmotností:

  • Do 5 kg a s maximálním rozměrem do 70 cm je 95 Kč.
  • Od 5 kg do 10 kg je 159 Kč.
  • Od 10 kg do 15 kg je 209 Kč.
  • Nad 15 kg je 359 Kč.

 

ČESKÁ POŠTA BALÍK NA POŠTU

Přepravní náklady pro zásilky s hmotností:

  • Do 5 kg a s maximálním rozměrem do 70 cm je 79 Kč.
  • Od 5 kg do 10 kg je 139 Kč.
  • Od 10 kg do 15 kg je 189 Kč.
  • Nad 15 kg je 339 Kč.

 

BALÍKOVNA

Přepravní náklady pro zásilky s hmotností:

  • Do 5 kg a s maximálním rozměrem do 70 cm je 47 Kč.
  • Od 5 kg do 20 kg je 109 Kč.

Termín dodání je 1- 2 pracovní dny, přepravní společnost Česká pošta.

* Výše přepravních nákladů závisí na aktuální váze a rozměrech zásilky. Pro výpočet přepravních nákladů bude použit parametr s větší hodnotou.

Při platbě převodem bude termín dodání určen až po připsání dané platby.

 

ZÁSILKOVNA Z POINT

Přepravní náklady pro zásilky s hmotností:

  • Do 5 kg a s maximálním rozměrem do 70 cm (max. součet 3 stran je 120 cm) je 49 Kč.
  • Od 5 kg do 10 kg s maximálním rozměrem do 120 cm (max. součet 3 stran je 150 cm) je 128 Kč.

 

ZÁSILKOVNA DORUČENÍ NA ADRESU

Přepravní náklady pro zásilky s hmotností: 

  • Do 5 kg a s maximálním rozměrem do 70 cm (max. součet 3 stran je 120 cm) je 79 Kč.
  • Od 5 kg do 10 kg s maximálním rozměrem do 70 cm (max. součet 3 stran je 120 cm) je 99 Kč.

Termín dodání je 2-3 pracovní dny, přepravní společnost Zásilkovna.

* Výše přepravních nákladů závisí na aktuální váze a rozměrech zásilky. Pro výpočet přepravních nákladů bude použit parametr s větší hodnotou.

Při platbě převodem bude termín dodání určen až po připsání dané platby.

 

OSOBNÍ ODBĚR 

Po předchozí domluvě je možné osobní vyzvednutí ZDARMA .

Pro domluvení termínu osobního odběru kontaktujte e-mailem na info@bikeshop.cz nebo telefonicky na 605 005 605. 

Adresa pro vyzvednutí je Nad Šárkou 66, Praha 6. Bez problému lze zaparkovat. MHD lze dojít pěšky od metra Bořislavka nebo popojet autobusem č. 131 na zastávku Hanspaulka.

 

 

ZPŮSOB OBJEDNÁVÁNÍ

Vybrané zboží vložte do košíku.

Zvolte způsob dopravy a platby.

  1. Nemám přihlašovací údaje.

Nakupte bez přihlášení jednorázovým vyplněním dodacích údajů.

  1. Mám svůj účet.

Pokud již mate své jméno a heslo, přihlaste se. Po přihlášení proveďte objednávku.

 

FORMY ÚHRADY

Bankovní převod

Úhradu můžete provést na:

Fio Banka
Číslo účtu:
 605005605/2010

Dobírka

Příslušnou částku přijímá kurýr řídič, který dodává balík.

 

REKLAMACE A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Pojmy použité v tomto reklamačním řádu jsou definovány a rovněž užívány stejným způsobem, jako je tomu v Obchodních podmínkách BikeShop.cz.

Reklamační řád

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží pro spotřebitele a 6 měsíců pro kupujícího, který není spotřebitelem (podnikatel). Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií) na adresu BikeShop, Nad Šárkou 66, Praha 6 a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem. Kupující je povinen informovat prodávajícího na email info@bikeshop.cz, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá. Neoznámené zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme e-mailem či telefonicky v této lhůtě informovat. 

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Vada, která vznikla neodbornou montáží nemůže být uznána. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím. Neoznámené zásilky na dobírku nebudou přijaty. V případě neuznané reklamace je účtován manipulační poplatek ve výši nákladů na lokalizování závady a odeslání zboží na posouzení k výrobci, poštovné a balné na zaslání zpět zákazníkovi. 

Tento reklamační řád se netýká situací, kdy zákazník převezme poškozenou zásilku od přepravní společnosti. Pokud je zásilka se zbožím poškozená, je nutno nejpozději do druhého dne kontaktovat přepravní společnost a zahájit reklamační řízení s přepravní společností.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 25.8.2021. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

 

 

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení